نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2319
-
الف
+

«پژمان جمشیدی»: برای پول زندگی نکرده ام/همه می گویند چرا این قدر فلم بازی می کنی؟

«پژمان جمشیدی» بازیگر سریال «پژمان» طی گفت و گو از دستمزد خود و پیشنهاداتی که به او می شود گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «پژمان جمشیدی» بازیگر سریال «پژمان»  در گفت و گو با یکی از نشریات ایرانی در مورد معاش خود و قضاوت های مردم صحبت کرد.

آقای جمشیدی گفت: هرگز برای پول زندگی نکرده ام، قضاوت های زیادی در مورد من انجام می دهند، مثلاً می گویند چرا این قدر فلم بازی می کنی؟ ولی در واقع از همه پیشنهادهایی که به من می شود فقط سه یا چهار پیشنهاد را می پذیرم.

او ادامه داد: همه فلم نامه هایی که ب من پیشنهاد می شوند در ژانر کمیدی است، کمیدی هایی که اصلا فروش ندارند و اصلا رقم پیشنهادی بازی برایم مهم نیست و در واقع بیشتر به  ایفای نقش علاقه مندم تا دریافت معاش.

وی درباره دستمزد یکی از فلم هایش گفت: از نصف دستمزد همیشگی کمتر گرفته ام، چون کرکترم را در این فلم دوست داشتم، یعنی از نصف دستمزدی که برای دیگر فلم می گیرم هم کمتر گرفتم و پشیمان نیستم.

پژمان جمشیدی متولد۲۰ سنبله(شهریور) ۱۳۵۶ خورشیدی در تهران است، وی به عنوان بازیکن خط میانی در تیم هایی چون پرسپولیس، سایپا، پاس تهران و . . . حضور داشته‌ است. 
  
اولین حضور جمشیدی در قاب تلویزیون، سال 1390 در سریال «ساختمان پزشکان» است. اما شهرت وی بیشتر برای سریال «پژمان»(1392) ساخته‌ی سروش صحت می‌باشد.

در پیوند با این خبر بخوانید:

سام درخشانی، پژمان جمشیدی و حامد کمیلی عضو «ارتش سری» می شوند

پشت صحنه سریال «پژمان» را تماشا کنید

سکانسی از سریال «پژمان»

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر